.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کروبی خود را هزینه جریان طرفدار موسوی نمی‌کند

محمد جواد حق شناس گفت:جریان طرفدار موسوی از مسیر قانونی خود خارج شده است .

حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کروبی مستقل از جریان طرفدار موسوی عمل کرده است گفت: با تفکیک کروبی پیش و پس از انتخابات می‌توان به این نتیجه رسید که کروبی خود را هزینه جریان طرفدار موسوی نکرده است و به عنوان یک اصلاح طلب و فعال انقلابی با پیشینه‌ای نزدیک به نیم‌قرن فعالیت سیاسی آن چه را که مناسب دیده و عمل خود بوده انجام داده و شخص میرحسین موسوی تاثیری در رفتارهای وی نداشته است.

وی در پاسخ این سوال که آیا باید وی را همراه با جریان طرفدار موسوی دانست یا خیر اذعان داشت: طبعا اشتراکاتی میان کروبی و موسوی به عنوان دو شخصیت اصلاح طلب وجود دارد اما سابقه سیاسی کروبی و حضور وی از سال 1340 در عرصه سیاسی کشور نشان دهنده این است که طبعا این آدم دارای تعریف خاصی از موقعیت خودش در جامعه است و به طور کلی وی در مجموعه اصلاح طلبی به طور مستقل عمل کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در رابطه با وضعیت دو نامزد اصلاح طلب در این دو جریان گفت: میر حسین موسوی نماد جریان هوادار خود است اما این جریان درحال حاضر رهبر و لیدر مشخصی ندارد و بخشی از آن فاقد رهبری منسجم، کنترل شده و منضبط می دانم.

محمد جواد حق شناس متذکر شد: در این میان کروبی به عنوان نماد قبل از دوم خرداد فاصله معناداری را با جریان طرفدار موسوی دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.